ENTENDRE LA NATURA, EL MEU OBJECTIU INFINIT

ENTENDRE LA NATURA, EL MEU OBJECTIU INFINIT



 

Divulgador i Veterinari d'Abelles

Llicenciat en Ciències Veterinàries per la UAB des de l'any 1994. Com a veterinari estic especialitzat en apicultura, exercint com a consultor i tècnic apícola des del 1998. Durant tots aquests anys he compaginat la meva activitat clínica amb l'assessorament de múltiples associacions apícoles de Catalunya, Andorra i les Illes Balears.

Les abelles són l'animal perfecte per desenvolupar al màxim el meu neguit per entendre els misteris de la natura. Aquests petits insectes tenen un rol molt estret amb les plantes i amb el manteniment dels ecosistemes, fet que meravella a qualsevol amant dels entorns naturals de la biosfera.

Esteve Miràngels i Feixas - Col·legiat COVGI num. 644